BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang
apa harus aku buat kalau kau sudah tidak bersama ku lagi
aku rase sedih,pedih apabila seorang lelaki yg bru je mengenali mu memberi aku amaran supaya jgn
merampas mu dari dia kalau setakat kawan x ape . ape 2 semua mmg kuasa dia ke ? ye aku tau aku ni ddk jauh
dia 1 kolej dekt hndk mnjge . tpi kau tau kan wlau pun aku menunggu hati aku tetap gelisah
berapa lama kau suh aku tunggu ? 1 thun , 2 thun .7 tahun ? aku rase nanti kau akan lagi lebih menyangi dia .
sumpah aku cakp aku x sanggup nk bertahan walau pun sehari . sumpah  aku mmg x ade hti dah dgn prmpuan lain .selain kau . tolong lah jgn menyeksa aku . hati aku sakit!! kalau kau hendak aku menunggu kita kena la sama2 single baru hati aku x skt . tlg lah henti kan prmainan n teka teki mu ini . hati aku mmg skt .
kau ckp kalau kau nk syg aku lbh aku msti selalu ambk brt psl kau . hbs kalau aku time 2 bsy kau akn trus melpe kn aku ?

No comments:

Post a Comment