BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang

Aku rindu KaMU...


hurm..hard to say i miss u so much...hahahah...but x sabar nak tunggu awk balik..hahahahah......
sbnrnye aku ada citer menarik...
dalam masa yang sama ada dua orsng cakap " saya sayang awak"
padahaol dye dah tau kot yamg aku dah ada pakwe..
adoyai korang nih..
insyaAllah kita jadi kawan je k..
sbb aku dah janji ngan diri aku yang Dani ni the last aku nak cple..
heheheheheh
thats the fate...
redha jelah
sori aku lukakan hati korang smua..
kalau hati aku boleh terima korg jadi kawan jerk aku nak wat cmne
sori k..
aku ttp sayang korg xlebih dari sorang kawan..
ok
aku harap korg dapat pmpuan yang lagi baik dari aku,
hehehehehe,,,
ok.....good luck

says:::: semua orang akan jumpa dengan jodoh mereka sendiri

No comments:

Post a Comment