BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang

='(

Sedihnye malam ni... tak tau nak cakap mcm mne....
aku tau dye mrah aku bila aku ckap pasal Izzad....
xpelah aku cuma xnak dye samekan aku dengan sesapa pon even exgf dye..
tapi knp asal aku buat cm2 aku je dipersalahkan... aku sakit!! aku xtau nak ckp mcm mna lagi...
aku bukan ckap izzad 2 yang terbaik bagi aku.. knp kau xpnah nak pujuk aku??? aku slalu sakit!
aku nak rasa kau pujuk aku.. tapi jarang... aku xtau knpa kau mcm 2...







2.55 A.M 27/10/2011


smpai skrg sy tggu awk on9... knp awk slalu buat sy mcm ni...bsar sgt ke slah saya.. hati sy sakit awk! sakit sgt2... tapi awk xpnah nak tau dan amik tau... yang awk tau bila kita gaduh semua nya berpunca dr saya.. knp awk slalu buat sy mcm ni??apa salah saya?? sy dh cuba untuk jdi yg terbaik sgt2 untuk awk... sy jga kelakuan sy.. sy xnak awk malu bila org tau awk relationship dgn sy... td msa sy tgh tggu awk online, sy sdih sgt2... dlm hti sy tnya2 knp awk x on9.. slalunya awk dh online.. msa 2 11.30 P.M....... smpai pkul 1.00 P.M.... sy mnitikkan air mata sy.... ttba je dan sy xtau knp sy rsa mcm ada smthing... awk nk tgglkan sy eh?? awk dh boring dgan prgai sy eh?? xpelah maafkan sy ok... tapi dlam hidup sy.. rmai yg sy cple.. awk la yg pling indah dlam hidup sy... sy xtau nk ckp mcm mna lgi syg sy dkat awk.. smua kwn sy tau awk... klau lah stu hri nnt dtkdirkan sy dah xda... sy doakan awk bhgia.... kalau awk jumpa someone yg lbih baik dr sy msa tu, ckp kat dia yang sy psan jga awk baik2, sy hrap dye sbar dgn pnas bran awk, dye sbar dgn nakal2 awk, sbar dgn rajuk awk, ckap kat dia kalau awk suruh kejut pagi..pastikan smpai awk bgun wlaupun awk ssah nak bgun... wlaupun kna kol smpai brtus2 kali... ckp kat dye lagi sy hrap dye jga awk elok2, mnx dye jga makan minum awk elok2, awk xleh mkan lewat nnt skit perut, ckp kt dye bljr pndai2 buat kek coklat or pape about coklat, sbb awk suka mkan coklat... mnx dye jgan lukakan hati awk dan sentiasa ada disisi awk wlaupun susah atau senang.... awk kalau sy dh xda, doakan sy ok... sy sntiasa sygkn awk... nnt pegi stdy sana jga diri... jgan ckp yang bukan2 kat org sana.. just tumpu dkat stdy ok... ingat hrapan papa mama awk.. nak awk berjaya! sy hnya mmpu doa kan untuk awk dri jauh.. maafkan sy xdpt nk buatkan kek coklat untuk awk.. kalau awk xsmpat nk mkan kek coklat sy, awk mintak abg ke5 sy buatkan eh.. sma je rsa... ok la awk... sy syg awk...
Assalamualaikum.....






Khas buat insan yang teristimewa di hati ini......








No comments:

Post a Comment