BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang

kisah hati aku haha =P

sayang kau lah wei tapi aku tengk sejak kita break kan kau dah x macam dulu la wei .
dulu kau selalu cium aku tapi sekarang dah x kan , hmm sedih wei , dah x ade dah orang nk cium aku tiap hari .
lepas 2 kau sekarang dah jarang msg aku sampai lewat malam dulu selalu gak teman aku .
memang hati ni terasa amat n teramat sedih huhuhu gile punya daniel haha . kenape lah aku merepek ni adoi .
mama papa i love u hehehe .
dah x ade idea nak tulis .
london tunggu kepulangan anak malaysia ni hahahahaha gle sengal .



i lovu u,i love u i love u i love u i love u .


i miss u i miss u i miss u i miss u i miss u


bAlas tau blog ni asyik sy je tlis tuan nye x tulis pun untk sy huhu .

No comments:

Post a Comment