BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang

Paper last sem 3 Diploma In Nursing

 Sy and Azura


 Sy, Awan and Azura


 Sy and Awanis
 Gula2 dari miss


 Kamilah 4 sekawan tu :))



Candid time :-*




29/6/2012

Tarikh ni last kitaorg exam untuk sem 3.. pergh dalam diam dah habis untuk setahun duduk kat SEGI COLLEGE KUALA LUMPUR.. macam baru je msuk kolej 2... mcm2 pglaman la ktaorg dh hadapi.. dari sebaik2 keadaan smpai la seburuk2 keadaan.. mungkin Allah nak tunjuk kat kita mcm mna khdupan skrg.. ikut je iman kita ni kuat ke x.... hehehehehe... anyway a bit happy la because untuk OSCE sem 3 ni aku dpat A.. yahooooo... dh ada satu A dlm tgn.. mnx2 la yg lagi 2 paper 2 pun A.. xtau la mcm mna.. tapi aku dh cuba buat yang terbai.. mudah2 an dpat la yang terbaik.. nak buat g mana kan kalau nasib x menyebelahi aku.. huahuahua.. aku and 4 lagi kawan aku semua llus... Alhamdulillah.... kitaorg walaupun kepoh kecoh tapi kitaorg pastikan kitaorg xkan repeat OSCE or paper... insyaAllah.. ckp mcm ni pon sbb x smua org kan suka kat kita.. ada je salah kat mata diaorg.. manusia skrg,,... pantang nampak org snang skit... gitulah jadinya... pening2... tapi kitaorg ttap mengcoolkan dri.. ceewah ayat baru eh.. hehehhehehe.. anyway, tak tau nak ckap apa lagi sebenarnya..... idea hilang pulak mlm2 ni ha.. Sakit pulak hati kita.. jap g tulis g satu post eh... :) sayang korg :*





Love You All
mmmmmuuuuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhh...

No comments:

Post a Comment