BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang
assalamualaikum .
selamat  pagi sayang .
sayang , saya buat ini tau yang selalu saya nak daripada awak :) Maaf ya .
Oh Hati , kenapa na buat perangai lagi nehh ?
tak tak jangan salahkan hati .
tapi rasa tu daripada hati kan ?
ya mungkin tapi jangan la marah hati oh hati saya neh ya :'
Hati , kawal Hati sebaik mungkin .
jangan sampai hati menangis : /
Oh Allah , saya x akan penat minta bantuan hanya daripada Allah .
bantu saya untuk kawal rasa ini Allah . Please :''
"awak , selalu lah jaga diri dengan baik ya di sana , jaga Hati selalu ,
doakan saya selalu di sini :"
saya akan juga selalu mendoakan awak ,
jangan risau ya :"
ingat , 5 jari kita tu okayyy sayang c:
saya sayang + cinta awak
selamanya

No comments:

Post a Comment