BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Family Tersayang

Family Tersayang

Pelangi....


Pelangi yang datang brsama hujan...
Membuatkan aku terpanar...
Dengan keindahan 7 warnanya...
Lantas hati bertasbih akan kebesaran-Nya...
Akan sentiasa menanti..
Akan kehadiran sang pelangi...
Kerana melaluinya aku mengetahui...
Kamu juga turut menyukai...
Namun, sejak dirimu aku kenali...
Banyak yang aku pelajari...
Dalam diam aku mengagumi...
Dirimu yang bertakhta di hati..
Cantiknya awan di langit yang membiru...
Umpama rinduku yang selalu terbuku...
Indahnya matahari di waktu senja...
Menjadi pengubat jiwaku yang lara..
Bersinarnya bintang di waktu malam...
Seperti kasihku yang takkan pernah padam...
Tapi aku masih menanti si pelangi...
Yang amat sukar nak kutemui...
Setelah kamu kukenali....
Aku semakin mengerti..
walau cantiknya si pelangi..
7 warnanya yang sentiasa berseri...
Namun bagiku kamu lebih mengatasi...
Dari segala-galanya di dunia ini..
Sekarang aku fahami...
Tak perlu lagi aku terus menanti..
Pelangi di langit akan muncul dan hilang...
Datang dan pergi seperti sang hujan...
Tapi kamu akan kekal disini...
Terpahat jauh di sudut hati....
Bagiku kamulah yang akan abadi....
Buat selama-lamanya...
Kerana kamulah pelangi cinta...



Khas buat MOHD DANIEL ISKANDAR BIN RAZLAN...

I <3 U SO MUCH!!

No comments:

Post a Comment